CENTERCOM volledig aangesloten op ‘PROGRAMMATIC BUYING’ platforms

Gepubliceerd op 19 oktober 2018 

Vanaf vandaag start Centercom met het structureel aanbieden van de mogelijkheid om (digitale) advertentieruimte in te kopen via programmatic buying.


Met de snelle en grootschalige digitalisering van het Supermarktennetwerk is Centercom klaar voor de volgende stap: het dynamisch inkopen van advertentieruimte in dit netwerk via programmatic buying.

 
Centercom draaide eerder dit jaar al succesvol tests met programmatic campagnes. Per heden is Centercom definitief aangesloten op de digitale trading platforms met inmiddels 315 digitale schermen in de grootste supermarkten van Nederland. De verwachting is dat Centercom rond de jaarwisseling haar volledige landelijke netwerk van supermarkten digitaal heeft ingericht. 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Junin Boerma via 020 - 460 90 85 of een e-mail sturen naarThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..


 

 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION