Point-of-sale, dat is ‘Het Verschil’

BLOG Warsteiner

Gepubliceerd op 30 juni 2017 

Warsteiner zet met haar nieuwe merkcampagne ‘Het Verschil’ centraal. Na de opfrisbeurt van de huisstijl, verpakkingen en het logo eerder dit jaar ondergaat nu ook de positionering van Warsteiner een metamorfose. Naast de aftrap van de nieuwe merkcampagne met de tv commercial, heeft Warsteiner ook een uitgebreide out-of-home, print en online campagne ingezet om de merkbekendheid van Warsteiner te verbeteren en daarnaast het premium imago te onderstrepen.


Marcel Beekman, directeur Warsteiner Benelux, licht toe: ”In een tijd waarin de biermarkt overspoeld wordt door nieuwkomers is het voor ons van groot belang om opnieuw van onszelf te laten horen. Tijd om Nederland het verschil te laten ontdekken met Warsteiner.”

De campagne is de komende periode ook terug te vinden op de winkelvloer. Met een krachtig vormgegeven poster in de Retailsigns van het supermarktennetwerk van Centercom wordt verwezen naar de campagne.

“Juist in deze fase van de campagne dragen de Retailsigns bij aan de snelle herkenning na de start van de tv campagne en ondersteuning van de sales promotion”, aldus Michael Gottmer van De Media Maatschap (mediabureau Warsteiner). “De Retailsigns zijn ingezet om de aankoopstimulans op het meest relevante moment te generen.”
 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION