Cultuurmarketing Awards 2017 – De Finalisten

BLOG Cultuurmarketing Awards 2017

Gepubliceerd op 10 mei 2017 


Tijdens de Cultuurmarketing Awards 2017 worden de awards voor de beste marketingcases in de cultuursector uitgereikt. Centercom heeft deze editie het genoegen te participeren door onder andere haar naam te verbinden aan de Centercom Campagne Award. De award zal worden uitgereikt aan een creatieve, effectieve en/of inspirerende culturele communicatiecampagne.


Uit 31 inzendingen selecteerde de jury 5 genomineerden: Fries Museum (campagne tentoonstelling Alma-Tadema), Luxor Theater | Senf Theaterpartners | Kemna Theater (campagne theatervoorstelling ‘de Marathon’), Naturalis Biodiversity Center (campagne tentoonstelling T. rex), PS|theater (campagne theatervoorstelling ‘Wij van de fabriek’) en TAQA Theater de Vest (campagne ‘Vers van de Vest’).


Naast de Centercom Campagne Award reikt de Cultuurmarketing Awards 2017 nog twee andere prijzen uit: de Branddoctors Merk & Experience Award en de publieksprijs voor de beste marketingcase.

 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION