Point-of-sale, dat is ‘Het Verschil’

BLOG Warsteiner

Gepubliceerd op 30 juni 2017 

Warsteiner zet met haar nieuwe merkcampagne ‘Het Verschil’ centraal. Na de opfrisbeurt van de huisstijl, verpakkingen en het logo eerder dit jaar ondergaat nu ook de positionering van Warsteiner een metamorfose. Naast de aftrap van de nieuwe merkcampagne met de tv commercial, heeft Warsteiner ook een uitgebreide out-of-home, print en online campagne ingezet om de merkbekendheid van Warsteiner te verbeteren en daarnaast het premium imago te onderstrepen.


Marcel Beekman, directeur Warsteiner Benelux, licht toe: ”In een tijd waarin de biermarkt overspoeld wordt door nieuwkomers is het voor ons van groot belang om opnieuw van onszelf te laten horen. Tijd om Nederland het verschil te laten ontdekken met Warsteiner.”

De campagne is de komende periode ook terug te vinden op de winkelvloer. Met een krachtig vormgegeven poster in de Retailsigns van het supermarktennetwerk van Centercom wordt verwezen naar de campagne.

“Juist in deze fase van de campagne dragen de Retailsigns bij aan de snelle herkenning na de start van de tv campagne en ondersteuning van de sales promotion”, aldus Michael Gottmer van De Media Maatschap (mediabureau Warsteiner). “De Retailsigns zijn ingezet om de aankoopstimulans op het meest relevante moment te generen.”
 

 


 

 

Premium A0-series in Amsterdam en Den Bosch

BLOG Premiumpakket

Gepubliceerd op 31 mei 2017 

In Amsterdam en Den Bosch zijn sinds een aantal weken nieuwe series A0-Frames beschikbaar: de Premium A0-Frames. De A0-Frames uit de Premium pakketten bevinden zich op toplocaties in de centra van de steden Amsterdam en Den Bosch, langs doorgaande wegen en in winkelgebieden.

 

De A0-Frames hangen stand-alone waardoor de campagnes in de frames echte blikvangers zijn voor het passerende publiek. De Premium A0-Frames zijn in beide steden beschikbaar voor zowel commerciële als culturele adverteerders. In Amsterdam zijn de Premium A0-Frames te vinden op populaire plekken binnen de ring van Amsterdam zoals de Negen Straatjes, de Jordaan, op het Museumplein en in Oud-Zuid. In Den Bosch zijn de frames onder andere te vinden in het stadscentrum nabij het Noordbrabants Museum en het stationsgebied.


Voor meer informatie  klik hier voor Amsterdam en hier voor Den Bosch

 

 


 

 

Centercom wint concessie Lansingerland!

BLOG Lansingerland

Gepubliceerd op 31 mei 2017 

In april van 2017 heeft Centercom Buitenreclame de aanbesteding van Lansingerland gewonnen. Hiermee voegt Centercom 80 2-Signs toe aan het huidige netwerk.


Omringende steden als Rotterdam, Capelle aan de IJssel, Den Haag, Rijswijk en Delft dragen met Lansingerland bij aan een goede spreiding van het netwerk in Zuid-Holland. Flexibiliteit staat bij Centercom hoog in het vaandel. Mede om die reden is Centercom doorgegroeid tot markleider in het A0-segment. De 80 2-Signs in Lansingerland zullen daarom ook worden aangeboden in kleine series van maximaal 10 locaties waardoor adverteerders met kleinere budgetten ook van ons medium gebruik kunnen maken. 

Naast de drie verschillende series, verspreid over heel Lansingerland, is het ook mogelijk losse series in te zetten in Berkel en Rodenrijs, Bleiswijk en Bergschenhoek.
 

 


 

 

Winnen jullie dit jaar het gouden koffertje?

BLOG Centercom Subsidiefonds 2017

Gepubliceerd op 17 mei 2017 

Om de culturele sector een nóg warmer hart toe te dragen organiseert Centercom in 2017 voor de tweede maal het Centercom Subsidie Fonds. Met het Centercom Subsidie Fonds worden gelden beschikbaar gesteld voor een landelijke buitenreclamecampagne voor de duur van 1 jaar t.w.v. € 50.000,-. Iedere culturele instelling kan aanspraak maken op dit fonds. Het Centercom Subsidiefonds wordt jaarlijks uitgereikt op Prinsjesdag, de derde dinsdag in september.


Om aanspraak te maken op het Centercom Subsidiefonds schrijf je een creatief outdoor communicatieplan voor jouw culturele instelling. Kijk hier voor de spelregels en voorwaarden.

 

 


 

 

Cultuurmarketing Awards 2017 – De Finalisten

BLOG Cultuurmarketing Awards 2017

Gepubliceerd op 10 mei 2017 


Tijdens de Cultuurmarketing Awards 2017 worden de awards voor de beste marketingcases in de cultuursector uitgereikt. Centercom heeft deze editie het genoegen te participeren door onder andere haar naam te verbinden aan de Centercom Campagne Award. De award zal worden uitgereikt aan een creatieve, effectieve en/of inspirerende culturele communicatiecampagne.


Uit 31 inzendingen selecteerde de jury 5 genomineerden: Fries Museum (campagne tentoonstelling Alma-Tadema), Luxor Theater | Senf Theaterpartners | Kemna Theater (campagne theatervoorstelling ‘de Marathon’), Naturalis Biodiversity Center (campagne tentoonstelling T. rex), PS|theater (campagne theatervoorstelling ‘Wij van de fabriek’) en TAQA Theater de Vest (campagne ‘Vers van de Vest’).


Naast de Centercom Campagne Award reikt de Cultuurmarketing Awards 2017 nog twee andere prijzen uit: de Branddoctors Merk & Experience Award en de publieksprijs voor de beste marketingcase.

 

 


 

 

TPL_BEEZ2_ADDITIONAL_INFORMATION